Welcome

Hi! My name is Kika. Welcome to my page full of handmade greeting cards. I love crafting of all kinds - from scrapbooking, painting, to any kind of needlework (visit my other blogs, too - right sidebar).
Cardmaking is a special form of crafting - whether we're wishing someone well, inviting them to a party, saying thank you or just celebrate a holiday, there's plenty of occasions in life where a handmade card says it all. However, it might happen that new ideas can be hard to come by. That's where I'd like to help. Just make a coffee, sit down and look to my page for some ideas, inspiration or step-by-step tutorials. Enjoy the time!

Vitajte na mojej stránke zameranej na ručne vyrábané papierové pozdravy. Venujem sa rôznej umeleckej tvorbe - od scrapbookingu, maľovania, až po šitie, pletenie, či vyšívanie (navštívte aj moje iné blogy s týmito témami - bočný panel vpravo). Tvorba pohľadníc je špeciálny druh umenia - či už chcete niekomu popriať veľa zdravia, pozvať na party, poďakovať alebo osláviť sviatky, vždy je dosť príležitostí v živote, kedy to všetko môžete vyjadriť ručne vyrobeným pozdravom. Občas sa však môže stať, že nový nápad neprichádza. Tu by som chcela pomôcť. Urobte si kávičku, pohodlne sa usaďte a pozrite si moje stránky, nájdite nové nápady, inšpirácie alebo krok za krokom návody. Nech sa páči.

Follow my blog

štvrtok, 31. októbra 2013

Christmas Time / Čas Vianoc


With this card I played little bit longer ... I trimmed a 9 x 9 cm piece of white cardstock with scalloped scissors, then I created a spirelli design with a dark red sewing thread. With the 1/8'' circle cutter I made couple of holes diagonally (in 1 cm distance) and tied the ribbon. Then I used my rubber stamp for a holly branch motif and colored it with water colors. Then step by step cut out with crafter knife and glued on the dark red circle. Everything toghether is glued in the center of square with foam stickers. I smudged the borders with chalks and added few miniature die cuts of angels and hearts. I did the tag with rubber stamp and dark red marker (instead of stamping ink which I didn't have in proper color).

Supplies:
dark red cardstock A5 (Crelando), white cardstock, paper cutter (Fiskars), scallop scissors, dark red sewing thread, satin ribbon, 1/8'' circle hand cutter (Fiskars), ruler, pencil, punches - angel, hearts (OWIM GmbH and Co.), crafter knife, cutting board, rubber stamps (docrafts Papermania, Urban stamps - Home for Christmas), black stamping ink, water colors (Lefranc and Bourgeois), anillin colors (KOH-I-NOOR), round brush Nr. 1 (KOLIBRI 8405, acryllo), dark red marker (MILAN), scissors, compass for circle, chalk (EK Sucsess) - red and brown, glue, foam stickers, transparent tape

With this card I won (s týmto pozdravom som vyhrala) TOP 3 at:
Crafty Little Fairies


(SK): S touto kartou som sa pohrala trošku dlhšie... Okraj 9 x 9 cm bieleho kartónu som obstrihla ozdobnými nožnicami a vytvorila som spirelli dizajn tmavočervenou niťou. Dierovačom (3 mm kruhy) som urobila zopár dierok na diagonále (ca. 1 cm od seba), ktorými som prevliekla tmavočervenú saténovú stuhu a uviazala mašličku. Pomocou gumenej pečiatky som urobila vetvičku, ktorú som vyfarbila akvarelovými a anilínovými farbami a potom opatrne motív vyrezala ostrým modelárskym nožíkom. Motív som prilepila na tmavočervený kruh s priemerom ca. 3 cm a celé som to prilepila do stredu pomocou penovej obojstranne lepiacej pásky (pre 3D efekt). Okraje som vytieňovala červeným a hnedým suchým pastelom, nalepila miniatúrnych anjelikov a srdiečka do rohov. Nápis som vytlačila pomocou pečiatky a tmavočervenej fixky, keďže som nemala vhodný pečiatkový atrament. Okraje sú vytieňované rovnako ako hore.

Materiál a pomôcky:
tmavočervený výkres A5 (Crelando), biely výkres, rezačka na papier (Fiskars), ozdobné nožnice (vzor Scallop), tmavočervená šijacia niť, saténová tmavočervená stužka, 3 mm kruhový ručný dierkovač (Fiskars), pravítko, ceruzka, raznice - anjelik , srdiečko (OWIM GmbH and Co.), modelársky nôž, rezacia podložka, gumené pečiatky (docrafts Papermania, Urban stamps - Home for Christmas), čierny pečiatkový atrament, vodové farby (Lefranc and Bourgeois), anilínové farby (KOH-I-NOOR), guľatý štetec č. 1 (KOLIBRI 8405, acryllo), tmavočervená fixka (MILAN), nožnice, kružidlo, suchý pastel (EK Sucsess) - červený a hnedý, lepidlo na papier, penová obojstranne lepiaca páska, priesvitná lepiaca páska

Challenges:
Aud Sentiments - Christmas Sentiments, Challenge 92, Entry 118 (till Nov. 5/2013) x
Sister Act - Anything Goes, Challenge 32, Entry 8 (till Nov. 7/2013) x
Crafty Little Fairie - For the one you love, Entry 15 (till Nov. 6/2013) :-)


1 komentár:

  1. Love the look of your card and the string effect is really striking. Love it. Thanks for joining us at Aud Sentiments for our Christmas sentiments challenge.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...