Welcome

Hi! My name is Kika. Welcome to my page full of handmade greeting cards. I love crafting of all kinds - from scrapbooking, painting, to any kind of needlework (visit my other blogs, too - right sidebar).
Cardmaking is a special form of crafting - whether we're wishing someone well, inviting them to a party, saying thank you or just celebrate a holiday, there's plenty of occasions in life where a handmade card says it all. However, it might happen that new ideas can be hard to come by. That's where I'd like to help. Just make a coffee, sit down and look to my page for some ideas, inspiration or step-by-step tutorials. Enjoy the time!

Vitajte na mojej stránke zameranej na ručne vyrábané papierové pozdravy. Venujem sa rôznej umeleckej tvorbe - od scrapbookingu, maľovania, až po šitie, pletenie, či vyšívanie (navštívte aj moje iné blogy s týmito témami - bočný panel vpravo). Tvorba pohľadníc je špeciálny druh umenia - či už chcete niekomu popriať veľa zdravia, pozvať na party, poďakovať alebo osláviť sviatky, vždy je dosť príležitostí v živote, kedy to všetko môžete vyjadriť ručne vyrobeným pozdravom. Občas sa však môže stať, že nový nápad neprichádza. Tu by som chcela pomôcť. Urobte si kávičku, pohodlne sa usaďte a pozrite si moje stránky, nájdite nové nápady, inšpirácie alebo krok za krokom návody. Nech sa páči.

Follow my blog

streda 22. októbra 2014

Upcycled Candy-Box


I wanted to send couple of my handmade greeting cards to a customer. I wandered how to pack it that it doesn't get smashed in the regular envelope. The box from candies would work, but I didn't want to send such used stuff. Therefore I decided to up-cycle it a bit. I used the bottom and top of the box only. Since the lid of the box was very colorful and the pictures showed-up through the paper, I painted it with white acrylic color. Then I glued the cheap decorative paper on it and finished with red border - outside and inside. And there was a nice gift box for my handmade greeting cards ready to go :-)

Chcela som poslať jednej zákazníčke niekoľko svojich ručne vyrobených pohľadníc naraz. Rozmýšľala som, ako to zabaliť, aby sa nepomačkali v obyčajnej alebo hoci aj bublinkovej obálke. Krabica z bomboniéry by bola vhodná, ale nechcela som to posielať v takej použitej "veci". Rozhodla som sa ju trochu vylepšiť. Použila som len dno a vrchnák. Keďže vrchnák bol dosť farebný a presvitalo to cez baliaci papier, natrela som ho bielou akrylovou farbou. Potom som naň nalepila baliaci papier a začistila červeným farebným papierom - zvonka aj zvnútra. A mala som krabičku na moje pohľadnice pripravenú na odchod :-)

Material and supplies:
candy box, decorative wrapping paper, red paper, liquid glue, white acrylic paint, brushes, pencil, scissors, paper cutter

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...